Forum g│ˇwnie o andaluzach Strona G│ˇwna g│ˇwnie o andaluzach
Forum o koniach, g│ˇwnie andaluzach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jesli to zabardzo nie pomoze to bede musiała skorzystac z l

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum g│ˇwnie o andaluzach Strona G│ˇwna -> przedstaw siŕ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
kary andaluz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: jesli to zabardzo nie pomoze to bede musia┼éa skorzystac z l

Jak juz bedziecie w Angli zachecam do kupowania w Lidlu tam ceny sa zblizone do polskich cen.
[link widoczny dla zalogowanych]
WITAM , MAM DO SPRZEDANIA KETTLERA VERSO 307 , SPRZET ZAKUPIONY W PAZDZIERNIKY 2008,SKRECONY I ....STOI NIESTETY, UZYTKOWANY DO 10 RAZY MAX, CENA 1000 Zł DO NEGOCJACJI TEK KONTAKTOWY 601616516 Ja bylam w Polsce..
[link widoczny dla zalogowanych]
Masakra ledwo dalam rade na orbim ;P
[link widoczny dla zalogowanych]
STARAMY SIE O DZIDZIUSIA JUZ łADNE PARE MIESIECY ..11CZERWCA MIAłAM OWULACJE NO TO SIE STARALISMY !!
[link widoczny dla zalogowanych]
MIAŁAM O.5 ML
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[15.03] 11:19 Myrevin [link widoczny dla zalogowanych] A z HTZ to faktycznie trzeba uwa┼╝a─ç.
Okulista zaklei┼é Zosi zdrowe oko i nawet nie┼║le sobie wtedy radzi┼éa, wi─Öc widzi na to oko ale s┼éabiej. ;/ Wiem, ze to glupie ale ja tez sie boje, ze one sie beda na mnie mscic teraz..wystarczy, ze sie pojawia.. Wiadomo ze ten model levis'a jest lepszy niz chocby jeansy armaniego z prostego powodu - model 501 ma swoj─ů histori─Ö - jest pierwszym modelem jeans├│w na ┼Ťwiecie i po lekkich retuszach dalej pozostaje jednym z najbardziej popularnych fason├│w. - 2 szkl. Pani w sklepie ortopedycznym powedziala ze jest taka mozliwosc o wypisanu przez lekarza refundacji na takim specjalnym druczku. [link widoczny dla zalogowanych]
Co!?!?!?! Siniaki nawet do tygodnia. Ja jestem ciekawa czy kto┼Ť robi┼é takie odm┼éadzanie fotolaserem gdzie┼Ť we Wroc┼éawiu ? [link widoczny dla zalogowanych] rbitrek-chodziaz-i3106704241.html PIA ZADORA - RAINBOW IN THE SKY I A straszyc procesami mozesz swoja babcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Patricia86!!

A to Ty w podobnym wieku,
[link widoczny dla zalogowanych]
W sprawie wody zgadzam sie ze zdzislawem, bo mam podobnie. Przeszuka┼éam dokumenty i wychodzi na to, ┼╝e PTH nigdy mi nie okre┼Ťlali.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Malzenstwa te ktore jeszcze sie nie rozpadly oraz te w ktorych juz niebawem to nastapi ze wzgledow finansowych hehehe

nasze drogi poci─Öte schodz─ů si─Ö spowrotem. [link widoczny dla zalogowanych] No i zasz┼éam w ci─ů┼╝e.
Nie przesadzajcie !!! Mam ma┼ée pytanie... Operacj─Ö bede robi┼éa tez w SCM. kocham go!!!!on jst boski!!!!!!i ┼Ťliczny i ma mas─Ö zalet!!!!!pozdro!!!! tak na marginesie to moze kogos zainteresuje, iz od lisopada beda nowe poloczenia samolotowe z wloch do polski.volareweb uruchamia loty z mediolanu do wroclawia i zdaje sie do lodzi.ja na polaczenia nie moge narzekac,ostatnio latam easyjet do berlina bo mam blisko,nie drogo i loty sa 2 razy dziennie przez caly tydzien. [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e znajdzmy jaki┼Ť wsp├│lny temat (poza ┼╝ywcowym) -bo ten si─Ö nie klei. bez tego nic nie zrobisz, mo┼╝esz si─Ö ┼╝ali─ç, p┼éaka─ç , pisa─ç na kafeterii...tak naprawd─Ö je┼Ťli Ty nie b─Ödziesz chcia┼éa sama sobie pom├│c to nikt ci nie pomo┼╝e, bo ka┼╝dy cz┼éowiek ma swoje problemy. go┼Ť─ç3 W pocz─ůtkowych dniach ci─ůzy zachorowa┼éam na toksoplazmoz─Ö, w skutek kt├│rej na badaniu USG w 22tyg.ci─ůzy,okaza┼éo si─Ö ┼╝e chodz─Ö ok.5 tyg. dodam ze w biodrach np. a reszcie nie musi. Pomaga!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja osobi┼Ťcie jem wszystko co tylko chc─Ö, a waga i tak spada, wi─Öc takie ma┼ée wyskoki jak ten dzisiejszy nie powinny niczego zmieni─ç.
Dobrze ze i tak nie mialam wtedy zycia osobistego to nie mialo co ucierpiec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawsze jednak lepiej uwa┼╝a─ç na siebie do nastepnego dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam DSH2, na uni hamburg nie mozna z tym studiowac,ale jest tu tez departament wirtschafts-und politik , gdzie mozna ekonomie studiowac, dlatego sprobowalam za pol roku tez tam i udalo sie. popytaj w┼Ťr├│d znajomych - pewnie kto┼Ť ma zna tak─ů osobe..teraz mam inna krawcow─ů bo tamta chyba zwin─Ö┼éa interes i tez nie narzekam bo swietnie mi skraca dzisny z zachowaniem oryginalnych ko┼äc├│weki zajmuje sie wszelkimi przer├│bkami i widac ze duzo ma pracy wiec jest dobra bo kazdy do niej przychodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buziaki dla Ciebie

22.Jaki sport lubisz uprawia─ç? [link widoczny dla zalogowanych] cie┼Ťni nadgarstka, ale raczej nie to!
ca┼éy czas my┼Ťl─Ö o tych wszystkich toksynach praz chronicznym zapaleniu zatok, kt├│re mo┼╝e z┼éagodzone zosta┼éoby przez taki post wasza sprawa... Co to jest simlock ? W Polsce czy za granica? Na pewno przy nastepnej wizycie u gina powiem co i jak... [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny a moze ktoras wie ile kalorii mozna spalic nap po 1000 wykonanych stepow czy moze ktos wyjasnic? Zrob biszkopt i przeloz czyms wyjatkowo smakowitym i poczestuj znajomych,lub maseczka na wlosy to tez dobry pomysl je┼Ťli jeste┼Ť z Warszawy wybierz si─Ö w niedziel─Ö na Misz-Masz do Blue City. No bez przesady. !!!!!!! Jestem przera┼╝ona i nie wiem czy wieczorem mog─Ö w┼éo┼╝y─ç kolejn─ů tabletk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze jakie┼Ť wstawki mog─ů by─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

-rozmaz niezbyt czytelny z powodu licznych komorek zapalnych
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ja wtedy nie miłam siły na użeranie się !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja zarazi┼éam si─Ö w ci─ů┼╝y na toksoplazmoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby było możliwe wolałabym je wyrównać. [link widoczny dla zalogowanych] to uzaleznienie od innych osob bo jednak nie moge wielu rzeczy ja sama, mowie o moim przypadku,..
pr├│buj. Z do┼Ťwiadczenia powiem, ┼╝e poduszeczka pod biodrami dos┼éownie robi cuda mam jeszcze jedno spostrzezenie - zauwazylyscie ze technika dentystyczna jest u nas chyba na duzo nizszym poziomie? pozdrawiam szczupla i b.zle sie czula np miala uczucie gor─ůca jak bylo -20 to potrafila wyjsc na dwor w krotkim rekawku. [link widoczny dla zalogowanych]
ostrygi Ale ciekawa jestem z czego utrzymywa┼éa┼Ť si─Ö jak si─Ö dokszta┼éca┼éa┼Ť na kursach?Masz rodzin─Ö,dzieci? Czuj─Ö troch─Ö lu┼║niejsze ubrania ale waga nie spada. Limalh Wszystko, czego potrzebujesz to: pozdrawiam Co sadzicie o odkurzaczu tej firmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum g│ˇwnie o andaluzach Strona G│ˇwna -> przedstaw siŕ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin