Forum gwnie o andaluzach Strona Gwna gwnie o andaluzach
Forum o koniach, gwnie andaluzach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

baby sitter, zarowka - książka poleciała

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gwnie o andaluzach Strona Gwna -> przedstaw si
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
kary andaluz



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:46, 08 Kwi 2014    Temat postu: baby sitter, zarowka - książka poleciała

ja też poszukuję szefowej z salonu Venus na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
to na bank sie pusci z jakas
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamknąć pieróg i ugotować.
RUDY ODROST a moje platynowe pasemka zamienily sie w czarne jak zobaczyla to moja mama ti wopadla w taka panike ze umowila mnie do fryzjera na wtorek ;d przy czym na 8 rano jakos bedzie trzeba usunac ten rudy i pozbyc sie tego okropnego czarnego
blondi to chyba na piersi zdecydowała się tylko dlatego, że były za darmo, pewnie nawet jej nie powiedzieli, że za parę lat będzie je musiala wymienić...
[link widoczny dla zalogowanych]

niezle samozaparcie! [link widoczny dla zalogowanych] ja mam bardzo duzy apetyt i jadlam porcje wielkosci mojega meza do tego pizza o 21szej.
duzo dobrego słyszałam o BROMIE I SZCZYCIE na forum mozesz zapytac bromy o zabieg [link widoczny dla zalogowanych] e bo po tym jest gorzej niż było. Witam, również specjalizuje sie w tipsach metodą żelową, Serdecznie zapraszam wszystkie Panie - zawsze dojeżdżam do klientki. strasznieboli mnie prawy jajnik i nie wiem co to oznacza ... plastycznie, a co dopiero gwiazdy, zkupa kasy, które ogladane sa przez miliony, naiwniaczki [link widoczny dla zalogowanych]
Och wy niebieskookie uwodzicielki super,ale dałam radę,na nastepny dzien robilam zakupy a pozniej to juz była norma..Trochę ciągły mnie te szwy ale kupiłam pózniej taki fajny w sklepie medycznym przezroczysty szeroki plaster jakby z silikonu i jak wychodziłam to zaklejałam .To powodowało taką stabilnośc na szyi.Goiło sie jak na psie. spodnica siodma na czwartej stronie?... julii- nie ja nigdzie nie wyjezdzam na swieta, zostaje w domu i odpoczywam ty tez? Moze powinna to bardziej tuszowac, a nie podkreslac. [link widoczny dla zalogowanych] ,51219,2158368.html - już wolałem się katować psychicznie przez te 2-3 dni po obżarstwie i szukać odpowiedniej metody, by rozwiązać problem, polecam!
antybiotyk.
oo nieźle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusiku wielkie dzięki.
Lekarz powiedzial albo ciąza albo tabletki zeby to juz nie wróciło.

Najlepiej byłoby udać sie do chirurga, który wykonywał ten zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostaje się trzy próbówki, w każdej jest długi wacik, jak do ucha, tylkodłuższy i tego samego dnia należy ten wacik wyjąć z próbówki i włożyć sobie do odbytu, albo do kału.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
już zapraszał mnie abym poznała Jego rodziców - chłopak nie traci czasu ale i tak fajnie posłuchac jak wierszami wyznaje mi miłość
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Starowiejskiej- operował mnie ordynator dr Romańczuk- świetny specjalista. [link widoczny dla zalogowanych] Zanim postęp cywilizacyjny zapewnił sukcesywny i powszechny dostęp do wysokoenergetycznego pokarmu, człowiek mimo swojej woli zmuszany był poddawać się cyklicznym i przypadkowym głodówkom z powodu braku, lub niedostatku żywności.
buliks jesteś facetem dopiero ogarnęłam siemka nazywam sie magdalena mieszkam na dolnym slasku mialam opewrcje we Wroclawiu poniewaz maial o 7 cm krótka reke i miłam 3 razy operacje i teraz czeka mnie 4 i tez nosilam apara ilizarowa Bardzo podoba mi się ta fryzura up!!!!! Cóż... [link widoczny dla zalogowanych]
ehhh zabawa na maxa wez swojego 18 letniego syna, bedzie lepiej Teraz zastanawiam czy włosy wrócą do swojego naturalnego koloru i czy to prawda,że nigdy nie wracają do koloru sprzed farby. ciagle ludze sie,ze ktos taki istnieje i pewnego dnia poczuje sie piekna Witam wynik ujemny 3 Myślę głównie o takich atrakcjach bo sama plaża to dla dzieci trochę nuda. Skróciłam nicka
[link widoczny dla zalogowanych]
Ćwiczę systematycznie trzeci tydzień i coś zaczyna się dziać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://mkb.4um.pl/posting.php?mode=reply&f=3&t=1596]?????????????????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Vincent u Ibiszów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki Radosny za tę rymowaną deklarację wierności mnie i temu topikowi
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie Agati
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii rozumiem ze braliscie slub ze wloszech?

mój mail [link widoczny dla zalogowanych] Może lekarze powinni nie kupować tych samych preparatów co kosmetyczki, aby firmy farmaceutyczne dostały po dupie?
kurcze ja tu umieram ze strachu ze jestem w ciazy a wy myslicie jak w nią zajśc.. Zastanawiam się czy są wg jakiegos klucza czy trzeba je wykuć? OCZYWISICE ZE NAJLEPSZA JEST PIERWSZA !!!!!!!!!!! Możesz spróbować w Nadarzynie, ale większy wybór jest w Maximusie (4 wielkie hale), też w tej okolicy, dość blisko Centrum Mody, tyle, że po przeciwnej stronie. A może można to gdzieś kupic w internecie? [link widoczny dla zalogowanych]
... ogolnie rzecz biorac musze powiedziec ze poltra roku temu skonczylam licencjat z poloznictwa, za pol roku mam nadzieje bede mgr. Nie powiedziałabym ze wygląda tam apetycznie! A jak bylam juz na porodowce to obok mnie rodzila i starsznie sie darla, a akurat byla msza. [link widoczny dla zalogowanych] Drogie panie, znajdzcie w wyszukiwarce haslo islam i poczytajcie o pozycji kobiety w muzulmanskim swiecie, przestancie czytac Naj i inne brukowce. no tak kazdy chce dorobic do skromnej pensji, jakbym nie miala w ogoel pracy to juz dawno bym stad wyjechala a tak,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedyś chyba pisałam co do imion to u nas była wojna bo my z córką chciałyśmy ,np.Piotr,Przemek takie typowe dla chłopaków a mój M wymyślił Jasiu i Stasiu i nie było gadania i innego wymyślania.I tak zostali.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem posiadaczem dość dużej kolekcji conversów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po trzecie - ważne jest rozpoznanie kiedy zachorowałyście na toxo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wkurza mnie tylko ze kołnierz od niego tak jakos oklapuje. [link widoczny dla zalogowanych] Jak na domowe warunki, dla takich zwykłych, niewyczynowych ćwiczeń - jest OK.
I od siebie dodam, że te 1000 kroków wystarczy, bo przy częstszym i intensywniejszym chodzeniu (jak ja) to kolanka padają. jak prosiak witajcie! Gdybym miała gdzie uciec, wyprowadzić się od niego byłoby znacznie łatwiej, bo on nie ma zamiaru się wynieść nigdzie. teraz, 2 dni po miesiaczce, chce zakonczyc te kuracje ginalginem, ale nie wiem czy w ogole jest sens, czy nie lepiej udac sie do lekarza. [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę zaczęła mnie boleć głowa. Kolej na mnie. Najczęstszą przyczyną drętwienia rąk jest kręgosłup, czasami łokieć. Mam straszną ochotę na głodówkę (chodzi mi raczej o oczyszczenie organizmu niż schudnięcie), ale boję się, że mój przełyk tego nie wytrzyma. Więc. szczerze mówiąc ja kocham tanczyc i chodz było to niebezpieczne w moim stanie przed operacją poszłam na dyskoteke potanczyc sobie tak jak lubie.. jeśli masz rzeczywiście tyle cm to powiem Ci tylko, że ja mogę pozazdroscic, bo mam całe 5cm więcej niz Ty, pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gwnie o andaluzach Strona Gwna -> przedstaw si Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin